Η αγάπη για το πλέξιμο και η δημιουργία όμορφων και μοναδικών πραγμάτων μέσα από αυτό, με οδήγησε να φτιάξω αυτό το Blog. Ξεκινώντας λοιπόν με ένα κασκόλ για τις κόρες μου, το πλεκτό έγινε καθημερινή ανάγκη απασχόλησης. Κάθε δημιουργία είναι μοναδική και ελπίζω κάποιο από αυτά να είναι και του δικού σας στύλ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

κασκολ με βελονάκι

Την προηγούμενη βδομάδα έφτιαξα τα παρακάτω δύο κασκόλ και τα πήρε η δασκάλα χορού των κοριτσιών μου και είμαι πολύ περήφανη που αρέσανε τόσο. Εσείς τι λέτε?



8 σχόλια:

ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ είπε...

ειναι πολυ ομορφοι οι γιακαδες σου, εγω ξερω μονο βελονες και οχι βελονακι και τους ζηλευω, μπραβο!!!καλη εβδομαδα!

Unknown είπε...

Πολύ όμορφα και πολύ μοντέρνα!Καλώς σε βρήκα και ελπίζω να τα λέμε!

nikol είπε...

Καλησπέρα Χρύσα μου , μπαίνω και βλέπω τα πλεκτά σου και είναι όλα πολύ ωραία, μοντέρνα αλλά και πρωτότυπα , καλή συνέχεια

marietta είπε...

πολύ ωραία!! μ'αρέσουν πολύ τα τελειώματα με τις κορδέλες!

Merry Mary Stories είπε...

Ωραια ιδεα σαν γιακάς απο ζιβαγκο, και το μωβ ειναι απο τα αγαπημενα ου χρωματα, μπραβο Χρυσα!

marileni είπε...

Πολύ όμορφα όλα τα πλεκτά σου!!!!!

Unknown είπε...

πανέμορφα! παντα ήθελα ν μαθω να φτιάχνω αλλά μου φαίνονται δυσκολα.!!

http://styleandbubble.blogspot.gr

LitsArt είπε...

Πολυ ομορφη δουλεια!κ ειναι κ πολυ στη μοδα φετος!
Θα καταχαρηκαν οι δασκαλες!!!